8/23/2014

Informacions setmana 24 d'agost

La resposta de la fe Mt 16, 13-20
La fe cristiana té un objecte: la persona de Jesús, i el contingut de la fe no és altre que respondre a la pregunta: qui és Jesús? Ja veiem a l’Evangeli que hi ha moltes respostes, i si mirem la història encara en veuríem més. Molts volem respondre aquesta pregunta des de la fe subjectiva: el que jo penso de Jesús. La fe és personal, ningú pot creure per mi, però la fe en Jesucrist no és subjectiva, ben al contrari, l’Evangeli ens presenta una fe objectiva. Aquell que tenen davant els apòstols, aquest Jesús, és el Fill de Déu. Pere tot afirmant aquesta fe no expressa la seva fe personal simplement, expressa la fe de l’Església que sosté i alimenta l’Esperit Sant, com ens diu l’Evangeli. Que vol dir això per nosaltres? Jo sóc el qui creu lliurement, però si vull viure la fe veritable en Jesucrist, cal que m’adhereixi a la fe de l’Església per la invocació de l’Esperit Sant. No puc fer-me una fe a la meva mida, sinó aprofundir cada dia més en el coneixement de Jesucrist. Per aquest aprofundiment no puc ser il·luminat només per la meva sola fe, potser em faria una imatge errònia de Jesús. El Senyor m’ha donat el mestratge de Sant Pere, i el seu successor, que els ha concedit el poder de les claus, per tal de dirigir-nos cap a la fe veritable en Jesucrist.
Mn. Alex Marzo
Vida Parroquial
Sortida amb el grup de joves

Aquest divendres 29 i dissabte 30 d’agost farem una petita convivència per preparar el curs.

Intencions misses
Diumenge 24  XXI Diumenge de durant l’any
9h.      Dfta. Rosa Mustaros Marc
12h.    Dfts. Fam. Vintró Giner; Fam. Albert Salom; Marta Aixelà; Cèlia Ferré Malet; Maria Glòria Uyà Musella; Francesc Soldevila Carreras
20h.
Diumenge 31  XXII Diumenge de durant l’any
9h.     
12h.    Dfts. Fam. Vintró Giner; Marta Aixelà; Ramon Moré Codina; Joan Pont Ginestà (2on. Aniv.)
20h.

Dilluns 25:    8h. (Llar Santa Anna)   i 19,30h.
Dimarts 26:   8h. (Llar Santa Anna)  i 19,30h
Dimecres 27: 8h. (Llar Santa Anna) i  19,30h
Dijous 28:       8h. (Llar Santa Anna)i19,30h.
Divendres 29: 8h. (Llar Santa Anna)           
Dissabte 30:    20h. Fam.  Compte Coll