11/29/2014

Informacions de la setmana

Desè aniversari del ministeri pastoral de rector

El 5 de desembre de l’any 2004, el Sr. Bisbe Joan Carrera, bisbe auxiliar de Barcelona, em va conferir el ministeri de rector de la Parròquia de Sant Julià d’Argentona. Amb gran il·lusió recordo aquell dia, encara que també amb certa tristesa perquè suposava deixar una altra parròquia, la del Masnou.

Han sigut 10 anys de treball entre vosaltres, primer de tot no puc sinó demanar perdó per tots els meus pecats que han refrenat l’obra de Déu. Per aquest motiu, el meu primer objectiu continua sent la meva conversió personal al Senyor. Deixar que cada dia més la meva vida es mogui per l’impuls del Senyor. No és gens fàcil perquè sempre acaba sortint el propi jo egoista que esguerra els plans de Déu.

En segon lloc, recordo a tants que he acompanyat en aquests anys a la casa del Pare. A l’evangeli el Senyor ens diu que si deixem pare, mare, germans..., pel Regne de Déu, en rebran encara més. Així ha sigut en aquests anys m’he cuidat com pares, mares, germans..., que m’han estimat, alguns els he acompanyat a la casa del Pare amb la meva pregària i els Sagraments de l’Església ple de dolor i esperança.

En tercer lloc, penso en tantes iniciatives i treballs apostòlics. Vull donar gràcies a Déu per tots ells. Potser el fet que alguns d’aquests treballs donin poc de fruit no deixa de produir una mica de desànim, però el Senyor sempre renova les forces.

Per aquest motiu, aquest aniversari m’encoratja a demanar novament el Senyor el seu Esperit per poder treballar més i millor perquè més persones puguin gaudir de la joia de la fe. Jo l’ha tinc i voldria que molts d’altres la tinguessin. El Bon Pastor cal que m’il·lumini per tal de poder ajudar-vos a créixer en la fe i ser també vosaltres testimonis d’aquesta fe.
Us convido, el proper dissabte 6 de desembre, a les 8 del vespre, a compartir la fe en l’Eucaristia i donar gràcies el Senyor per aquests 10 anys de ministeri de rector.
Mn. Alex Marzo, rector



Vida Parroquial

Consell parroquial
El dilluns 1 de desembre a 2/4 de 9 del vespre tindrem reunió del Consell parroquial per preparar les properes festes del Nadal i repassar les diferents activitats parroquials.

Grup de confirmació i joves
El proper divendres no hi haurà grup de confirmació ni de joves.

Intencions misses

Diumenge 30, I Diumenge d’Advent
9h.                                                                                                      
12h.    Fam. Vintró Giner, Fam. Albert Salom
20h.   
Dilluns 1 de desembre:
8h. (Llar Santa Anna)                    
19,30h.  
Dimarts 2:
8h. (Llar Santa Anna)                    
19,30h.
Dimecres 3:
8h. (Llar Santa Anna)                    
19,30h.
Dijous 4:
8h. (Llar Santa Anna)        
19,30h.
Divendres 5:
8h. (Llar Santa Anna)        
Dissabte 6:
20h.    Dfts. Jaume Teixidó Teixidó; Concepció Bellatriu; Camil Vulice; Alfons Castellà;
Magdalena Julià
Diumenge 7, II Diumenge d’Advent
9h.                                                                                                               
12h.    Fam. Vintró Giner, Esteve Valls Cases; Josep Maria Molleví Ribera
20h.    Dfts. Gna. Visitació Collet Bellatriu; Gna. Rosa Collet Bellatriu; Gna. Dolores Collet
            Bellatriu